גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

Dagan Sings - Elvis Presley

ארכיון תאריך: 4 פברואר 2023

משך: שעה ורבע

פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-19:00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).

לאחר שמילא את שבלול והקסים את הקהל בביקורו האחרון בישראל אורי דגן, זמר הסווינג-ג'אז הקנדי יליד ישראל, חוזר לשבלול עם שלישיית ליווי משובחת לרזידנסי של סופשבוע שלם המוקדש כולו לרומנטיקה של שנות ה 50 כחלק מביקור מולדת קצר.

דגן, זמר-יוצר עטור פרסים מהז'אנר האהוב והטוב של פעם, נהנה מקהל מסור והולך וגדל, הן בבית בטורונטו והן ברחבי הגלובוס. ההקלטות האקלקטיות שלו  -  S'Cat Got My Tongue מ 2019,  Less Than Three <3 מ 2012, נתנאל: מחווה לנאט קינג קול מ 2017 ו- Click Right Here מ 2022 זכו לשבחי הביקורת ולהשמעות רדיו רבות בכל העולם. ההופעה השבועית שלו בסטרימינג בשידור חי Jazz It Up זכתה ליותר ממיליון צפיות.  לדגן רפרטואר רחב, הכולל שירים המזוהים עם הענקים נאט קינג קול, אלה פיצג'רלד, בילי הולידיי, פגי לי ולואי ארמסטרונג, והכותבים ג'ורג' ואיירה גרשווין, רוג'רס והארט, אירווינג ברלין וקול פורטר.

על אלביס פרסלי, מלך הרוק אנד רול, לא צריך להכביר מילים. ללא ספק אחד מאיקוני התרבות המשמעותיים והמשפיעים ביותר של המאה ה-20. אורי ישיר את את שיריו האלמותיים של אלביס כמו: Love Me Tender, Jailhouse Rock, Can’t Help Falling in Love”  Hound Dog.” ועוד. 

הילה קוליק - פסנתר
אסף חכימי - בס
שי זלמן - תופים
אורי דגן - שירה

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter